Klachtafhandeling

Qorky is constant bezig om de service en dienstverlening te perfectioneren, desondanks kan het voorkomen dat u toch een vraag of klacht heeft.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@qorky.nl of contact opnemen via het contactformulier op de website.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur


Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Contactgegevens:

Qorky
Planetenlaan 96
9405 PD Assen
Tel: 06-83451160

info@qorky.nl
Contact opnemen

 

 

© 2019 - 2020 Qorky | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel